Linuxcare bootable CDs

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Thu Apr 13 19:41:20 EEST 2000

  Στο http://www.linuxcare.com/bootable_cd/ υπάρχουν κάτι γλυκούλια CD στο
σχήμα πιστωτικής κάρτας, που το καθένα από αυτά κάνει όσα δεν θα έκαναν όλες
οι rescue discs που έχετε φτιάξει ποτέ. Με 108MB συνολική χωρητικότητα,
μπορεί να διορθώσει προβληματικές καταστάσεις, να βάλει γρήγορα ένα μηχάνημα
στο δίκτυο, να φορτώσει X Windows, ακόμα και να εγκαταστήσει το Debian. Τι
άλλο θέλει κανείς δηλαδή... :-)

  Τις δίνουν μόνο σε LUGs, οπότε κάποιος από το HELLUG μπορεί να
επικοινωνήσει με το community at linuxcare.com για να αποκτήσει μερικά. Αν και
δεν είμαι (ακόμα) μέλος, αν τελικά πάρετε, θέλω μία για την ανακάλυψη. ;-)

Βασίλης

Υ.Γ. Δεν είμαι γραμμένος στη λίστα αυτή, οπότε αν κάποιος θέλει να διαβάσω
την απάντησή του, cc:.

--