D.I.Li.Ma Is a Linux Magazine !!! (2)

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Thu Apr 6 05:50:57 EEST 2000

-----Original Message-----
From: DJ Art <djart at freemail.gr>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Τετάρτη, 5 Απριλίου 2000 9:00 μμ
Subject: Re: D.I.Li.Ma Is a Linux Magazine !!! (2)

>:-)) Αυτά παθαίνουν άμα δεν "συνέρχονται" στις μηνιαίες συναντήσεις του
>Hellug :-)) (σωστά, Τσακάλογλου ??? :) Γιατί, προφανώς, στην τελευταία
>και πρότελευταία (πίτα) συνάντηση ... τα συζητήσαμε αυτά :-p περί
>"διλλήματος" ...
>
>--
>===========================================================
>| DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>      |
>| Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras    |
>| Maintaining http://www.linux.gr                         |
>| Visit http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319  |
> [...]

Akribos giafto ke ego tha stilo akoma ena post tin epomeni ebdomada gia tin
synantisi gia na min lei o kathe enas oti den to iksere. Nomizo oti prepi na
arxisoyme na mazevomaste gia na kanoyme re pedi moy ke merika pragmata.
(p.x. installfest klp) h na enhmeronomaste gia to ti simbeni.

Afta ta liga ke ta leme,

K. Tsakaloglou
tsakf at hellug.gr