D.I.Li.Ma Is a Linux Magazine !!! (2)

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Wed Apr 5 16:36:47 EEST 2000

Re, paidia,

Exete dikaio, alla, kata ta alla einai krima na ton
katadikasoume etsi apla ton an8rwpo! H logikh oti
ta ar8ra paramenoun idiokthsia tou ar8rografou, kai
mporei na ta kanei o,ti 8elei (px. MAGAZ?) mou aresei
polu kai deixnei anoikto mualo...

Isws einai mia prospa8eia pou 8a eprepe na boh8hsoume,
as mhn sta8oume _mono_ stous tropous. (Eipa, exete dikaio).

Panayotis.

--
yassou.net: be there before you go!
http://www.yassou.net/