kati prpei na ginei...

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Apr 3 20:30:19 EEST 2000

[ minima cross-posted kai stin hellug at hellug.gr -- mallon exei endiaferon ]

On Mon, Apr 03, 2000 at 12:39:08PM +0100, Fotiou, Marios wrote:
> Eimai apolyta sigouros oti ston elladiko xwro yparxoun perissoteroi apo 550
> xrhstes Linux...gia na kanoume kati
>
> http://counter.li.org/bycountry/GR.html

Kali idea, alla to linux-counter den enimeronetai kai toso suxna, apo
oti exo dei teleutaios.  Kai sigoura den blepo ekeini tin exponential
morfi pou perimena na exei a) genika, kai b) stin ellada.

Bebaia auto to noumero pou leei ekei einai panta analoga an metras gia
xrhstes osous apla ebalan mia fora to X distribution apo to Y periodiko,
kai akoma psaxnoun na broun ti einai to bash-2.01$ pou tous leei afou
kanoun login.

Pantos sigoura, ta noumera mporei na min einai tromaktika megala, alla
den einai 550 mono.

Mallon omws auto pou mas endiaferei -- oi ellhnikes etaireies,
plhroforikhs kai mh, pou xrhsimopoioun linux, ka8ws kai idrumata,
organismoi, klp, klp -- den exoun katametrh8ei akoma.

Lete na ftiajoume to www.hellug.gr/commercial.html kai to antistoixo
www.hellug.gr/non-commercial.html, h akoma kalutera ena mono page pou
tha tous anaferei olous.

Se auti tin selida, mporoume bebaia, an 8eloun ki oi idioi, na baloume
kai banners tous, alla fobamai oti kai mono pou to anefera se public
lista tha ginei o panikoulas...

Perimeno idees sas, aan endiaferetai kaneis,
- Giorgos Keramidas