Synantish Hellug

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Wed Apr 26 14:36:43 EEST 2000

X8es 25/3/00 egine h proth apo tis taktikes synantisis to Hellug sto Cafe
Rue Vert. Par' olo poy htan 25 Martioy kai arketos kosmos efyge emis telika
mazeftikame 8 atoma poy gia tetia mera ine kala. Syzhthsame gia diafora
themata Linux computers klp. Telika logo toy oti imaste ligoi boresame oloi
na milhsoyme kalytera ke na syzhthsoyme pio aneta se sxesh me to xamo poy
ixe gini sthn pita. To telefteo sabbato toy alloy mhna (Aprilios) ine Megalo
Sabbato apofasisame na mazeftoyme stis 22 Apr. (panta sto idio meros)
Sabbato toy Lazaroy. Tora osi biazonte ke theloyn na fygoyn (daskaloi
ka8hghtes gia tis diakopes toys) yparxi ke o epomenos mhnas ke o me8epomenos
klp.

Etsi anakefaleonontas logo Megaloy Sabbatoy h synanthsh 8a gini Sabbato toy
Lazaroy 5.00 to apogevma sto Rue Vert. H thesi toy Rue Vert fenete ston
xarti poy yparxi sto Hellug gia tin kopi tis pitas.

Tha stilo ksana post tin allh ebdomada gia na to doyn oli.

Tsakf at Hellug.gr