Isws einai ligw ksebarko se afto to group, alla ...

Yiannis Belias orion at linuxfreak.com
Tue Mar 7 09:52:10 EET 2000

JK wrote:

> Ti ginetai me to project "Greekalize KDE Help"? Ta sxetika links sto
> Hellug einai nekra. Thelw na voithisw
> to project, alla  apantisi den pairnw apo pouthena
> (kdei18ngr, evris at hellug.gr). Mipws sas ti spaw re paidia ? :-)

Oups, apantaw gia thn kdei18ngr apo thn opoia ton teleytaio kairo leipw,
[no internet connection, yet :( ]. H lista ayth einai genika gia metafraseis
twn po arxeiwn mynhmatwn gia ta programmata (kde kai gnome) kai (ypoti8etai)
active.
Dokimase sthn linux-howto an 8es gia metafrash ths boh8eias tou KDE,
einai h armodia lista.
Yiannis

P.S. Kai na mas thn espages edw kynhgame tous metafrastes me to dikano ... :)))
--
Yiannis Belias         <orion at hellug.gr>                 `
Athens University      <orion at linuxfreak.com>      '             .