Pitta - liges meres prin

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Fri Feb 25 20:23:19 EET 2000

> Mwre emeis mallon tha eimaste mexri tis 7. Esy den kserw an tha eisai prin tis
> 9.

Μηπως προσπαθείς να πεις κάτι για τις πτήσεις και τα αεροδρόμια γενικότερα?
Πάντως πάω με OA στις 6(αναχ.) το πρωί και έρχωμαι με ΟΑ στις 16:45(αναχ.)
Φτάνω εδω (λέει το εισιτήριο) στις 17:45 και θα με περιμένει το μασινι για να
έρθω να πάρω το φλουρί που θα μου έχετε φυσικά κρατήσει... μα του Π. θα σας
προλάβω...(ελπίζω...αν όχι... τότε παιδιά καλή διασκέδαση..και λίγο παραπάνω
και για εμένα..)

--
Φιλικά

Απόστολος Σιώτος