D.I.Li.Ma. Is a "Linux" Magazine !!!

TERZOGLOU GEORGIOS gterz at tee.gr
Wed Feb 16 21:53:05 EET 2000

If you cannot read the next few lines,
Please scroll down where a greeklish version lies.

Αγαπητοί Φίλοι και Χρήστες του Linux και οποιουδήποτε UNIX συστήματος,

Με την παρούσα επιστολή μου θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ένα νέο περιοδικό
με το όνομα
                              D.I.Li.Ma. Is a "Linux" Magazine

πρόκειται να εκδοθεί στο εγγύς μέλλον.

Σκοπός του περιοδικού είναι να συμβάλλει στη διάδοση, κατά κύριο λόγο του Linux,
αλλά και των λοιπών Unix συστημάτων, βοηθώντας τον Έλληνα χρήστη να γνωρίσει,
ν' απομυθοποιήσει και να εκτιμήσει τις δυνατότητες αυτών. Επίσης, να δώσει
σε μεγάλες εταιρίες που προσφέρουν συστήματα Unix την ευκαιρία να παρουσιάσουν
το λογισμικό των συστημάτων τους όχι μόνο στους μεμονωμένους χρήστες αλλά και
στους "βιομηχανικούς" πελάτες τους γενικότερα. Τέλος, έχει σκοπό να βοηθάει,
με οποιοδήποτε τρόπο (προβολή, συνεργασία, χορηγία, κλπ.),
όλες τις δραστηριότητες που θα λαμβάνουν χώρα για την προβολή, προώθηση,
υποστήριξη και την ανάπτυξη του Linux.

Το D.I.Li.Ma. θα αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο σε θέματα λογισμικού
με παρουσιάσεις και αναλύσεις προγραμμάτων και σχετικά νέα. Ήδη το περιοδικό
βρίσκεται σ' επαφή με μεγάλες εταιρίες που προσφέρουν συστήματα Unix ώστε
να δώσει την ευκαιρία σε έμπειρα και καταξιωμένα στελέχη του χώρου
να παρουσιάσουν και ν' αναλύσουν τα συστήματά τους.

Στα πλαίσια αυτά, το D.I.Li.Ma. αναζητά, τακτικούς και μη, συνεργάτες/
αρθρογράφους που κύριο μέλημά τους θα είναι η παρουσίαση κι η ανάλυση
λογισμικού για Linux ή/και για οποιουδήποτε άλλο παρόμοιο λειτουργικό σύστημα.

Οι μελλοντικοί συνεργάτες του περιοδικού θα πρέπει να έχουν πολύ καλή
έως άριστη γνώση του Linux/Unix, να έχουν επαγγελματική ευσυνειδησία και
να κάνουν ορθή χρήση του γραπτού λόγου.

Το D.I.Li.Ma., υιοθετώντας την αρχή ότι οποιαδήποτε εργασία όσο ευχάριστη κι αν
είναι όσο αυτόβουλα κι αν γίνεται θα πρέπει ν' ανταμείβεται ανεξαρτήτως αν αυτή
γίνεται ως χόμπυ ή όχι, ορίζει το ύψος της αμοιβή στις 10,000 δρχ./σελίδα
(υπογραμμίζεται δε, ότι η παρουσία εικόνων κατά 25-33% ανά σελίδα
είναι επιβεβλημένη για την υποστήριξη και την τεκμηρίωση του κειμένου).

Αν επιθυμείτε περισσότερες πληροφορίες ή/και θέλετε να εκφράσετε
το ενδιαφέρον σας να συνεργαστείτε με το περιοδικό, μη διστάσετε
να στείλετε μήνυμα στο gterz at tee.gr . Επίσης, καθημερινά εκτός απροόπτου
από 22:15 - 23:00 περίπου θα μας βρείτε στον IRC server: IRC.ee.auth.gr και
στο κανάλι: #linux-gr με nickname D.I.Li.Ma. .

Με εκτίμηση,

Γεώργιος - Παύλος Τερζόγλου
M.B.A. - M.Sc. Ναυπηγός Μηχ/γος Μηχ/κός

Greeklish Version

Agapitoi Filoi kai Xristes tou Linux kai opioudipote Unix sistimatos,

Me tin parousa epistoli mou tha ithela na sas enimeroso oti ena neo periodiko
me to onoma
                              D.I.Li.Ma. Is a "Linux" Magazine

prokreitai na ekdothei sto eggis mellon.

Skopos tou periodikou einai na simvallei sti diadosi, kata kirio logo, tou Linux,
alla kai ton loipon unix sistimaton, voithontas ton Ellina xristi na gnorisei,
na apomithopoiisei kai na ektimisei tis dinatotites auton. Episis, na dosei
se megales etairies pou prosferoun sistimata unix tin eukairia na parousiasoun
to logismiko ton sistimaton tous oxi mono stous memonomenous xristes alla kai
stous "viomixanikous" pelates tous genikotera. Telos, exei skopo na voithaei,
me opoiodipote tropo (provoli, sinergasia, xorigia, klp.),
oles tis drastiriotites pou tha lamvanoun xora gia tin provoli, proothisi, ipostiriksi
kai tin anaptiksi tou Linux.

To D.I.Li.Ma. tha anaferetai apokleistika kai mono se themata logismikou
me parousiaseis kai analiseis programmaton kai sxetika nea. Hdi to periodiko
vrisketai s' epafi me megales etairies pou prosferoun sistimata Unix oste
na dosei tin eukairia se empeira kai kataksiomena stelexi tou xorou
na parousiasoun kai n' analisoun ta sistimata tous.

Sta plaisia auta, to D.I.Li.Ma. anazita, taktikous kai mi, sinergates/arthrografous
pou kirio melima tous tha einai i parousiasi ki i analisi logismikou gia Linux i/kai
gia opoiodipote allo paromoio leitourgiko sistima.

Oi mellontikoi sinergates tou periodikou tha prepei na exoun poli kali eos aristi
gnosi tou Linux/Unix, na exoun epaggelmatiki eusineidisia kai na kanoun orthi xrisi
tou graptou logou.

To D.I.Li.Ma., uiothetontas tin arxi oti opoiadipote ergasia oso euxaristi ki an einai
oso autovoulα ki an ginetai tha prepei n' antameivetai aneksartitos an auti ginetai
os hobby i oxi, orizei tο ipsos tis amoivis stis 10,000 drx./selida (ypogrammizetai de,
oti i parousia eikonon kata 25-33% ana selida einai epivevlimeni gia tin ipostiriksi kai
tin tekmiriosi tou keimenou).

An epithimeite perissoteres plirofories i/kai thelete na ekfrasete to endiaferon sas
na sinergasteite me to periodiko, mi distasete na steilete minima sto gterz at tee.gr .
Episis, kathimerina ektos aprooptou apo 22:15 - 23:00 peripou tha mas vreite
ston IRC server: IRC.ee.auth.gr kai sto kanali: #linux-gr me nickname D.I.Li.Ma. .

Me ektimisi.

Georgios - Pavlos Terzoglou
M.B.A. - M.Sc. Naupigos Mich/gos Mich/kos