Protasi gia 3-gramma stin perigrafi tis ellinikis glossas

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Tue Feb 8 14:47:08 EET 2000

In article <389EA345.1C402945 at hellug.gr>,
	orion at hellug.gr (Yiannis Belias) writes:
> Hello,
> 8a to eidate sthn lgu, kai mia pou anafer8hke o syllogos
> mhpws 8a eprepe na apanthsoume?
> H protash tou Simou mou fenetai arketa kallh.
>
> Rixte mia matia:
> http://listserv.linguistlist.org/cgi-bin/wa?A2=ind0002a&L=linguist&D=1&F=&S=&P=4226
>
>>Nai, mia apantisi mesw syllogou 8a exei pio megalh barytita.
>>
>>Protasi mou:
>>        Arxaia ellinika: ael    (Arxaia ELlhnika)
>>        Nea ellinika:     ell   (nea ELLhnika)
>>
>>Simos Xenitellis

Isws to psirizw, alla mhpws 9a htan kalytera ta dyo prwta grammata na
menane ws exoyn (el) kai na allaze mono to trito;
Kati san ela kai eln (*a*rxaia kai *n*ea/ *a*ncient - *n*ew).
Etsi einai kapws pio mazemena, mporoun p.x. na dhlw9oyn kapws san el[a|n],
got my point;

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: