ftp.linux.gr

Evripidis Papakostas evris at ametro.gr
Fri Jan 21 18:33:09 EET 2000

> oxi gkoul at hol.gr ? Tote poios kanei maintenance to ftp.linux.gr , kai ti bazei
> panw (eida polla asxeta px) ? Einai dikos mas ? (kai opws blepw kai to
> ftp.linux.org.gr)
> Giati alliws thetw thema diekdikisis apo ton syllogo twn onomatwn, opws apo
> palia exoume ksanasizitisei.
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

gianni mila me ton panagioti kai ton mixali. na kleisoume ena rantevou
me ton koulogianni. kai mixanima spare exoume kai to dinoume kai to
onoma boroume na kratisoume (exoume KAI afm pleon vlepeis) kai grammi
aneksartiti tou forthnet psaxnoume (internet hellas katholou asximi) kai
pali o koulogiannis konta sto domain tou tha einai kai oloi eftixismenoi
thamaste.

to kako einai oti ektos savatokyriakou leipo, oste na erxomouna kai
ego...vreite mia lysi...fainetai efkolo (se proti matia).