UCITA

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Thu Jan 13 20:06:01 EET 2000

On Sat, Jan 15, 2000 at 12:42:22PM +0200, Theodore J. Soldatos wrote:
> Αυτός είναι ένας αμερικάνικος νόμος σχετικά με το software που επιτρέπει
> πράγματα όπως το remote disable του software από την εταιρεία που το έφτιαξε.
Μακάρι να ψηφιστεί. Αυτό θα είναι ένα μεγάλο ατού του free software.
Οσο εξαρτημένος να είναι καποιος από κάποιο proprietary software,
Θελει κάποιο είδος ελευθερίας, θέλει το software που αγόρασε να είναι
δικό του, όχι να εξαρτάται απο τη θέληση μιας εταιρίας.
Βεβαια για την εταιρία είναι απόλυτα δίκαιο να ελεγξει τί ακριβώς γίνεται το
λογισμικό που πουλάει αφού δεν πουλάει λογισμικό αλλά άδειες χρήσης για
περιορισμένη χρήση (Computer information transactions involve primarily
licenses not sales).

> Το θέμα είναι, τι γίνεται άν ένα τέτοιο software πουληθεί στην Ελλάδα πχ, όπου
> ο νόμος δεν ισχύει. Μήπως θα έπρεπε το Hellug να αναλάβει δράση, μια και ο
> συγκεκριμένος νόμος είναι καταφανώς αντι-opensource (απαγορεύει για παράδειγμα
> το reverse engineering);
Στην ελλάδα δεν καλύπτεται απο νόμο, αλλά η άδεια χρήσης τέτοιων προγραμμάτων
(που δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει εξ'ολοκλήρου), είναι ήδη πολύ περιοριστική και
το επιτρέπει.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
2 + 2 = 5 for extremely large values of 2.