peri kopis pitas

Evripidis Papakostas evris at ametro.gr
Thu Jan 6 12:28:48 EET 2000

to meros tha einai to grand hotel stin athina, stin omonoia konta. i
aithousa xoraei kammia 40aria atoma xalara.

i imer/nia tha einai an boresoume na tin paroume to teleftaio savato tou
fevrouariou, gia na exoume xrono, na eimaste oloi edo, kai na min leei
kaneis pos exei kanonisei kati allo.

leme pros apogevmataki. na min sas kopsei ta proina psonia/kafedes kai
tis vradines sas eksodous.

einai kai efkairia na doume kai ta kainourgia meli mas pou exoume ftasei
sto simeio kai den gnorizomaste me merikous oute fatsika, na
antalaxthoun dora (cds dianomon klp) na milisoume se fysiko epipedo.

perimenoume neotera pleon apo ton kosta tsakaloglou pou tha
volidoskopisei meres/timi klp...

p.s. os gnisioi linuxades kanonika i pita tha eprepe na einai home made
kai oxi kleistou proprietary typou. i voula kati eipe gia spitiki pita
sximatos patousas. an kserei kammia mama i kanena melos tin texni panta
efprosdektos....