Reboot ston Tux

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Thu Aug 31 15:32:55 EEST 2000

On 31-Aug-99 DJ Art wrote:

> Μήπως μου διαφεύγει κάτι; Υπάρχει κάποιος λόγος για τον οποίο δεν θα
> έπρεπε να περαστεί κάποιος kernel της σειρας 2.2 ??

Ναι σου διαφεύγει. Όταν μιλάς για servers και όχι workstations, δεν ψάχνεις
λόγο για να *μην* κάνεις αναβάθμιση. Ψάχνεις λόγο για να *κάνεις* αναβάθμιση.
Γιατί η αλλαγή λειτουργικού σημαίνει 3-4 ώρες downtime, γιατί η αλλαγή μόνο του
kernel αποκλείεται να δουλέψει και γιατί η αλλαγή όσων χρειάζεται ο kernel για
να δουλέψει είναι πολύ επικίνδυνη και (πάλι) χρονοβόρα (single user mode κλπ
κλπ). Συνεπώς τέτοιες δραστικές αλλαγές, γίνονται μόνο όταν δεν μπορούν να
αποφευχθούν. Με δεδομένο ότι ο Tux δεν χρειάζεται κανένα από τα νέα features
του 2.2 (ή του 2.4 αύριο - μεθαύριο) θα συνεχίσει να τρέχει 2.0 όπως τόσοι και
τόσοι άλλοι linux servers ανά τον κόσμο (πληροφοριακά, υπάρχουν ακόμα servers
με 1.3.x Linux, για τους ίδιους λόγους που ανέφερα πιο πάνω).

Michalis Kabrianis