Πρόβλημα με το KDM

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Sun Dec 26 20:00:50 EET 1999

"Βασίλης Γιαννακοπυλος" wrote:
> Μου αρέσει να μπενω σε UNIX και μετα να γράφω startx για να μπαίνω στο
> LINUX.
Εγώ συνηθίζω να μπαίνω σε solaris, να γράφω ls και να μπαίνω στο IRIX,
ενώ
γράφοντας cp μπαίνω στο HP/UX. Οταν χρειάζομαι το linux γράφω startx,
ενώ
για τα windows απλώς πληκτρολογώ bill.

> Σήμερα μου φανέρωσε αυτο το πρόβλημα:Excve failed for /etc/x11/x
> x111/anssocketUNIXXConnect (errno 2)
> Can't connect errno=111 giving now
> Xinit Connection refused (errno 11)
> unable to connect X server
> xinit:no sucu process (errno3) server error
> τι να κανω; σας παρακαλω όλους τους linuxaριους αν μπορουν να με βοηθήσουν
> έχω το SuSe6.3
Οσο για το πρόβλημα, μάλλον έσβησες τον X server, ή τον απεγκατέστησες.

Νίκος
(τώρα έγραψα tcsh και έχω φορτώσει το BeOS)