peri certification

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Dec 22 15:53:47 EET 1999

In article <385FF7CF.E2719F9B at hellug.gr>,
	nmav at hellug.gr (Nikos Mavroyanopoulos) writes:
> Νομίζω πως μόνο ένα certification αρκεί. Οχι μόνο είναι καλό για τους
> χρήστες,
> αλλά θα πιέσει και τις αντιπροσωπείες να ζητήσουνε drivers για linux απο
> τις
> μητρικές εταιρίες.

Σε αυτό που λές έχεις κάτι παραπάνω από δίκιο.
Ήδη ξέρω (λόγω «λούμπας» που έπεσα) δύο εταιρείες που αποφάσισαν να δώσουν
drivers και μάλιστα η μία open-source μόνο και μόνο από πίεσεις άλλων
εταιρειών και όχι του κόσμου.

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: