gia 'keino to tsiboysaki poy legame...

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sat Dec 18 10:29:29 EET 1999

> >> Nai tote kalytera tha itan na vgainame to epomeno
> >> savatokyriako tha itan mia poly poly kali idea.
> >
> > Etsi thn pathsa ki egw...
> > to allo S/k einai Xristoygena.
> >
> > Egw bebaia eimai mesa alla de tha einai oloi
> > An telika mazeytei kosmos na to kanoyme.... Na eidopoihsoyme kai th linux-greek-users mhpws einai kaneis poy endiaferetai na erthei
> >

> Σάββατο ίσως όχι (αν και είμαι μέσα, αλλά δεν βολεύει γενικά η μέρα).
> Την Κυριακή πάντως 26-12 μου φαίνεται μια καλή συμβιβαστική λύση...

An kai de moy aresei katholoy ayto poy kanoyme (exoyme monopolhsei th syzhthsh 2-3 atoma gi kati poy afora oloys toy listarxoys).....

Exw ths aisthsh pws th deyterh mera twn Xristoygennwn 26-12 isws kapoioi theloyn na einai me tis oikogeneies toys opote kai de tha thelisoyn na symmetasxoyn.
Proteinw na sthsoyme (h kalytera ta paidia toy lugistics na sthsoyne :-) ) mia pshfoforia sto me oles tis pithanes hmeromhnies kai ta merh gia synanthsh .
De tha epibarynoyme th lista kai tha mazepsoyme oles tis apopseis
(Pantws mh baresete oloi mazi :-) ...)

Ta leme

Spiros D. Bolis