peri certification

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Sun Dec 12 19:45:41 EET 1999

On 12-Dec-99 DJ Art wrote:

> Διαβάζοντας όλο το message, έχω μια απορία: Ας υποθέσουμε ότι
> αναλαμβάνουμε κάτι τέτοιο. Θα είναι αναγνωρισμένο το σηματάκι μας ?? Θα
> μπορούσε να μπεί "κάποια μεγάλη εταιρεία" από πίσω για να μας καλύπτει
> ??

To HELLUG "kalyptei" opws to les.

> Π.χ. στο "Win95 Compatible" κάποιο ρόλο πρέπει να παίζει και η Microsoft
> (ή όχι ???), αλλά το βάζει ο κατασκευαστής του μηχανήματος.

E, twra tha to bazei o kataskevastis (me adeia mono) alla kapoio rolo paizei
kai o HELLUG.

> Θέλω να πώ .... δεν πουλάμε computer. Θα μπορούσε κάποιος έξυπνος να
> πεί: "Δεν σας εμπιστεύομαι εσάς .... Γιατί το μηχάνημά μου το βγάλατε
> non-compatible ???"

Ma nai, kai ti egine? An mporei aytos na apodeiksei oti to mixanima pou emeis
bgalame non-compatible einai compatible, exoume emeis problima kai oxi aytos.
Apla, tha frontisoume na min ftasoume pote se tetoio simeio. Diladi otan o
"aksiologitis" balei tin ypografi tou oti to mixanima einai non-compatible, tha
simainei oti to mixanima einai non-compatible (p.x. USB scanner).

> Προφανώς, όμως, θα γίνεται εγκατάσταση μιάς από τις πολλές distribution.
> Θα αρκεί αυτό ?? Θα πιστεύουν πως "ουσιαστικά" δεν διαφέρει η μία
> distribution από την άλλη στο θέμα υποστήριξης του hardware ??

Ayto einai thema tou aksiologiti pali. Einai sto xeri tou na katalabei, kai
ypoxrewsi tou na kserei poia kommatia tou hardware ypostirizontai apo ton
current pirina kai poia apo extra "drivers" tou distribution.

> Βέβαια,
> εδώ υπάρχει και ένα μικρό πρόβλημα: οι ολοκαίνουριες κάρτες γραφικών: Η
> μία distribution που θα τύχει να έχει μόλις βγάλει την νέα έκδοση (
> μιλάω κυρίως για SuSE) θα υποστηρίζει την κάρτα γραφικών. Οι άλλες
> distribution όμως ???

Ta XFree86 ypostirizoun kapoies sygkekrimenes kartes. Ayti gia tin opoia
milame prepei na ypostirizetai apo ta XFree86 efoson milame gia Linux-certified
kai oxi SuSE-certified (i opoio allo distr, den exei simasia)

> Νομίζω πως επιβάλλεται να καθοριστούν ή έστω να συζητηθούν κάποια
> θέματα, γιατί αλλιώς μπορεί να στηριχτούμε τώρα σε κάτι και μετά να
> απορριφθεί ...
> Να δοθούν ας πούμε περίπου τα "όρια κινήσεων".

Pistevw oti prwta prepei na doume oti/an exoume kosmo me katallilo texniko
background gia na analaboun tetoia douleia, kai meta na proxwrisoume se
syzitiseis, gia na min ektethoume.

> [...]
> για λίγο καιρό κάνοντας τις δουλειές που θα έκαναν με το κανονικό τους
> μηχάνημα, ή θα πούν: "εδώ στην αντιπροσωπεία μας έχουμε το ΤΑΔΕ μοντέλο,
> ελάτε και δοκιμάστε το ...". Γιατί πιστεύω πως δεν πρέπει να δουλεύουν
> και οι 3 στο ίδιο μηχάνημα ταυτόχρονα, αλλά να μπορεί να γίνεται
> καταμερισμός δοκιμών (π.χ. ο ένας να δοκιμάζει την κάρτα γραφικών καθώς
> και τα X, ο άλλος να δοκιμάζει τον printer, o άλλος τον printer κλπ
> ....). Μάλιστα σε περίπτωση που ένα περιφεριακό δεν θα συνεργάζεται, θα
> μπορούσε στο τέλος η ομάδα να πει πως "το μηχάνημα δεν είναι compliant.

Esy san epixeirisi ti tha ekanes? Egw pantws tha sou edina ena mixanima, kai
apo ekei kai pera doulepste 40 atoma, 3 atoma, posws me apasxolei.

> Αν όμως αλλάξετε το modem και χρησιμοποιήσετε ένα από ΑΥΤΑ τα modem (και
> προβάλουμε μία λίστα από modems), τότε αυτόματα το μηχάνημα
> χαρακτηρίζεται compliant.

Ayto ennoeitai.

> [...]
> κατέχει 5 πράγματα. Ή αν κάποιος έχει γράψει ένα άρθρο στο Magaz για
> scanners και θέλει να γίνει δοκιμαστής, και το μηχάνημα της Β εταιρείας
> περιλαμβάνει scanner, τότε θεωρείται άξιος να κάνει δοκιμές ....
> Βέβαια, αυτός ο τρόπος επιβάλλεται να εφαρμοστεί πολύ υποκειμενικά γιατί
> μπορεί κάποιος να μην έκανε διάφορα projects κλπ λόγω έλλειψης χρόνου.

> Τί ακριβώς εννοείς με τον όρο "προδιαγραφές" ?? Δηλαδή, γενικοί κανόνες
> που αν τους τηρούν, τότε θα έχουν μεγάλες πιθανότητες να είναι compliant
> ?? Προδιαγραφές συνεργασίας του hardware ???

Nai. Egw etsi to katalaba.

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr