kaloriziko to igloo mas

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Nov 10 01:36:13 EET 1999

Evripidis Papakostas wrote:

> - menei xrisi kai thesi tou neou mixanimatos (kai mia
> aksioprepis egkatastasi Linux).

Τί εφαρμογές (δικτυακές εννοείται) τρέχει ο tux, δηλαδή εκτός από τον
apache, προσφέρει άλλες παρόμοιες υπηρεσίες ??
Αν ναι, μοιράστε τις υπηρεσίες αυτές σε δύο μηχανήματα ... ή βρείτε
(δηλαδή να βρούμε) έξτρα υπηρεσίες (πάντως όχι χρηματιστήριο :)

Ανανεώθηκε επιτέλους η σελίδα μου: καινούριο κεφάλαιο για
WindowMaker και μία καινούρια ερώτηση στο FAQ (moving dir)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |