Taktikos xronos sinantiseon hellug (sta8ero simio?)

DJ Art djart at freemail.gr
Mon Oct 25 21:21:47 EEST 1999

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

[snip...]

Θα διαφωνήσω για τις τακτικές συναντήσεις λόγω του ότι είμαι Πάτρα ...
Θα ήταν προτιμότερο να μεγαλώσει λίγο η συχνότητα των συναντήσεων (π.χ.
αντί για ανά μήνα, προτείνω ανά 6 εβδομάδες ...) Τώρα για τους επομενους
μήνες καλό θα ήταν να γίνει μία συναντηση τέλος Νοεμβρίου και άλλη μία
τέλος Δεκεμβρίου -δηλαδή Χριστούγεννα- μέσα στα Χριστούγεννα ας γίνουν
περισσότερες συναντήσεις) Πάντως θα είμαι Αθήνα από μεθαύριο (Τετάρτη)
μέχρι ... Κυριακή. Αν θέλετε ... μία από τα ίδια, μέσα :-)

Πάντως, άλλη χάρη έχει ο ανοιχτός χόρος (για το χειμώνα δεν υπάρχει
προβλημα για το μέρος που είπες, αλλά την άνοιξη ... υπάρχει πρόβλημα)

Μέσα σε όλα αυτά που είπες δεν κατάλαβα πού κόλαγε το 10 χίλιαρο. Με
μπέρδεψες: μιά το 10χίλιαρο της καθαρίστριας και μια το χιλιαρικο του
καφέ :-))

Παρεπιπτώντος, γιατί τώρα με τις εκλογές άλλαξε το password ??

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |