Taktikos xronos sinantiseon hellug (sta8ero simio?)

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Mon Oct 25 18:56:27 EEST 1999

Epidi kata tin teleftea sinantisi petaxthke mia idea gia taktiko xrono
sinantisis (1 fora ton mina) skeftika mipos ine kalo na exoyme ke sta8ero
meros. Pigenontas gia to grafio perasa ekso apo to GRAND HOTEL (Pathsion ke
beranzeroy dipla sto MINION) ke rothsa etsi apo periergia na ma8o times klp.

Exoyme ke leme.

Ena komati toy estiatorioy poy mpori na xoristi me koyrtines ke na ine mono
gia parth mas kostizei 10000.  Kafedes-xymoi toys plhronoyme 500 drx.

Nomizo oti ine endiaferoysa periptosi ka8' oti ke e8oysa tsampa na mas
dosoyn den 8a plironame  mia ka8aristria 10000 drx gia n a ka8arisi to xaos?

Se opoiadipote kafeteria plhronoyme peripoy 1000 to atomo ara an mazevomaste
15-20 atoma thn fora mono to 500ariko poy kerdizoyme apo ton kafe bgeni to
kostos ke den exoyme:

A. MOYSIKH na mas zalizi na min mporoyme na milisoyme.
B. Zitiani, afrikanoi polites CD klp na mas enoxloyn.

Meni apla na ly8i to 8ema ton 10000 drx. 8a to moirazomaste osi pame i 8a
ine apo to tamio toy sylogoy.

Ego prospika:
Ke monos moy na ime sthn synantisi dino ta 10000 gia na mporo na miliso ke
na min me enoxloyn.

Nomizete mas endiaferi kati tetio ke pite thn gnomi sas.

K.Tsakaloglou
Tsakf at hellug.gr