installfest

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Sun Oct 24 22:59:18 EEST 1999

At 09:16 ðì 24/10/1999 , you wrote:

>Kai egw simfwnw na kanoume install fest, einai wraia idea. De nomizw
>oti mporei na xrisimopoiithei mia aithousa seminariwn gia install fest

Twra na pw ki egw oti symfwnw einai klise.... telospantwn
Gia thn aithoysa mallon tha ennoeite ayth poy proteina egw.
Profanws kai DEN isxyei afenos gia toys logoys poy aneferan kai oi
ypoloipoi (eidika h Boyla) kai afeteroy de boleyei (orofos, mikros xwros,
sto kentro ths Athinas poios koybalaei PC kai na psaxnei gia parkarisma ktl.)
Antiproteinw to Panepisthmio ths Athinas kai eidika to balkoni ths plhroforikhs
a. meros toy einai stegasmeno se periptwsh hlioy-broxhs
b. exei sxedon aperioristo xwro gia stathmeysh kai periorismenh kinhsh ta
Savvatokyriaka
c. exoyme konta pagkoys, reyma, diktyo kai anthrwpoys poy isws boithisoyn

Ap' oti katalaba tha perinenoyme gia meta tis ekloges (sigoyra) kai prin to
Pasxa
Xristoygenna mallon einai nwris (?)
Exw thn ypopsia pws tha 3anamilhsoyme gia to thema ayto :-)

Spiros D. Bolis