Istories apo Infosystems (was Re: Synantisi ?)

Ioannis Ioannou roryt at hol.gr
Mon Oct 18 08:43:59 EEST 1999

Alejandros Diamandidis wrote:
> Epejhghsh gia tis 7-8: Thn Paraskeyh, o Vasilis o Vasaitis brike kapou
> ton ypologisth me thn pinakida ayth ("Parakalw sbhste to disko mou -
> Den prokeitai na pathw tipota"). Eixe mia karta h opoia frontize
> gia thn prostasia enos kommatiou tou diskou, etsi wste na mhn
> kindyneyei apo tyxaio sbhsimo, ious, trojan klp klp. Phre loipon
> mia disketoula, bootarise linux, kai afhse to disko na periexei
> mono ena megalo ext2fs. Argotera, phre kai ena CD, kai egkatesthse
> Linux kai to ebale na trexei to bb! Endiamesa, kapoios ypeuthynos
> [...]

To esteisan pali Windows, alla egw otan ksanaperasa thn epomenh mera,
to eida me thn "proklitiki" tampella, kai me mia mayrh othoni na leei
"General protection error, you must reinstall Windows" :-)
Blepeis den htane mono h karta, htane kai mia mikri partition sto
disko pou fysika eixe ginei gouli :-)

--
I.Ioannou <roryt at hol.gr>