Seminario (Na 'maste...)

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Thu Oct 14 22:20:03 EEST 1999

-----Original Message-----
From: d e a t h <charon at hades.hell.gr>
To: hellug at hellug.gr <hellug at hellug.gr>
Date: Πέμπτη, 14 Οκτωβρίου 1999 10:04 μμ
Subject: Re: Na 'maste...

> [...]
upostnrizw
>pws prepei va givetai me tous av0rwpous kai tous upologistes.  "Dev kavoume
>tous upologistes 'xazous', alla tous av0rwpous 'eksupvous'."  Ki eivai
sigoura
>oti pio evdiaferov va ma0aiveis stov kosmo kati pou ksereis ndn esu...
>
>Apla otav akouw to "dev exw xrovo va katsw va diabasw gia misi ora ti mera
ena
>manual page, ena howto, ena kati" amesos anarwtiemai "kai pws paidi mou 0a
>breis tis 3 wres pou 0a kratnsei to tade seminario?".

To na afierosis 3 ores se kapio seminario  8a paris mpros ke ua katalabis
kati gia na sinexisis. Apo to mhden apla gia na ma8hs afta poy bori na soy
ma8oyn se 3 ores mpori na fas poly perisoteres ke na mhn exis na rotisis
kanenan gia kati poy den katalabes.

Kai para to gegonos oti
> [...]
>    a8roa proseleusi, me apeira atoma...  Kapws prepei na dialeksoume apo
tin
>    apeiri proseleusi, poios 0a meinei apekso giati de mas eftase o xwros,
kai
>    pote 0a mporesei autos pou emeine apekso na parakolou0nsei ki autos.
>
>Loipov, epeidi mou tin spaei na kano ton antidrastiko tou thematos, pou den
>eimai etsi ki allios, pote sizitame sobara (akoma ki ektos listas) gi'
auto?
>Dnladn, apofasizoume to AN 0a ginoun seminaria, kai meta mpainoume

Symfono apolytos sto na apofasisoyme AN 8a ginoyn seminaria ke meta na
mpoyme siga siga sta ba8ia.