Na 'maste...

DJ Art djart at freemail.gr
Wed Oct 13 15:28:53 EEST 1999

TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

Για σεμινάρια, θα πρέπει να λυθούν πρώτα ορισμένα "Θεωρητικά" προβλήματα
(μην αγνοείς το copyright). Αφού, όμως, μπήκες σε λεπτομέρειες, επέτρεψέ
μου να εκφράσω ελεύθερα τις διαφωνίες μου σε αυτά που είπες ...

> 1. Ekgatastasi toy Linux ston ypologisth (ennoite oti me ta nea
> distributions ine efkolo alla sto seminario 8a h8ela na poyme kai pos
> ksepername tis diskolies poy isos emfanistoyn).

Δεν ξερώ αν συμφωνούν και άλλοι, αλλά τώρα να εξηγούμε πώς εγκαθίσταται
το Linux είναι λίγο "προσβλητικό": είναι σαν να μειώνουμε το επίπεδο
αυτών που θα το παρακολουθούν. Εξηγούμαι: Η εγκατάσταση του Linux έχει
καταντήσει πολύ πιο απλή και σύντομη από ότι μια εγκατάσταση των Windows
!! (τώρα βέβαια, θα μου πείς "και ποίος αρχάριος ξέρει να εγκαθιστά τα
windows ??" -άποψη είναι αυτή-)

> 2. Ekgatastash ke apegkatastash efarmogvn kai stisimo toys sta task bars tvn
> desktops.

Εεεε, τώρα τί να πώ για να μην θεωρηθώ κακός ?!!?? (αναφέρομαι στα task
bars) Για να μην φανώ κακός θα πώ μόνο αυτό: σε ποιό desktop αναφέρεσαι
?? Υπάρχουν χιλιάδες window managers !! Και δεν νομίζω πως θα πρέπει να
εξηγούμε στα σεμινάρια για τους διαφορετικούς τρόπους drag & drop που
απαιτεί ο κάθε window manager για να προσθέσει μία εφαρμογή στα task
bars.

> 3. Compile efarmogvn ke recompile to kernel.

Εδώ θα σε μαλώσω !! :-)) Τόσο στον kernel όσο και στις εφαρμογές,
υπάρχουν τα αρχεία README, INSTALL που λεπτομερέστατα δίνουν οδηγίες για
εγκατάσταση (ή recompile). Το μόνο που θα μπορούσαμε να κάνουμε είναι να
μεταφράσουμε το README του kernel στα ελληνικά.

Γενικά, θέλω να πώ όσον αφορά τα σεμινάρια, ότι αν κάνουμε σεμινάριο με
τίτλο "Εισαγωγή στο Linux" (για αρχάριους), θα πρέπει να "διδάξουμε" όχι
πως να κάνουν απλοϊκά πράγματα (όπως drag & drop π.χ.), αλλά πώς θα
ψάξουν μέσα από το λειτουργικό (λέγε με man), όσο και από άλλες πηγές να
βρούν τη λύση στο πρόβλημά τους. Για να μην παρεξηγηθώ, προσθέτω ότι
ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ να τους εξηγήσουμε πως να δουλεύουν στο linux (μιλώντας για
εντολές και άλλα) αλλά όχι να περιγράψουμε τη λειτουργία του KDE για
παράδειγμα...

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |