Na 'maste...

TSAKALOGLOU KONSTANT tsakf at tee.gr
Mon Oct 11 22:27:40 EEST 1999

Den ksero an exi ksanakoysti alla nomizo pos ir8e o keros na kanoyme kanena
seminario gia to Linux. 8a feri kosmo ston syllogo ke 8a boh8hsh sth diadosi
toy Linux.

Ego apo prosopikh anagkh ekma8hshs toy Linux 8a protina to seminario na
kalypsi arxika ta eksis 8emata:

1. Ekgatastasi toy Linux ston ypologisth (ennoite oti me ta nea
distributions ine efkolo alla sto seminario 8a h8ela na poyme kai pos
ksepername tis diskolies poy isos emfanistoyn).

2. Ekgatastash ke apegkatastash efarmogvn kai stisimo toys sta task bars tvn
desktops.

3. Compile efarmogvn ke recompile to kernel.

Epeidi ixa parakolo8hsh ena thread poy kapoios kolage sto 8ema ton shmioseon
(tinos copyright 8a ine) protino na mhn yparxoyn, alla o ka8e enas na
shmioni afta poy ton endiaferoyn. 8a h8ela para poli na gini ena seminario
ke as prospa8hsoyme na lysoyme ta problimata poy tyxon anakypsoyn para na to
ekgatalipsoyme. Nomizo oti tora meta thn trexala tis infosystem boroyme na
arxisoyme na to skeftomaste, syzhtame klp.

Perimeno protasis ke gnomes

K.Tsakaloglou

tsakf at hellug.gr