No subject

hellug-owner at tux.hellug.gr hellug-owner at tux.hellug.gr
Wed Oct 6 02:19:07 EEST 1999

Arxika...as xairetisw ton kosmo sthn lista..mias kai ayto einai to proto mou mail edw...
Date: Wed, 06 Oct 1999 02:26:58 +0300

So...h8ela grafiko periballon sta x mou...
Ebala kde 1.0 ... ton teleytaio omws kairo..mou crasharoun to linux..
Ee..loipon..pairnw apofash na dw to Gnome...

Ystera apo merikes wres downloading...libs updating kai ekatontades errors...katelhksa se ayto:
/usr/bin/gnome-session: can't resolve symbol '__register_frame_info'
Exw kourastei kai den exw kamia idea gia to ti mporei na ftaiei..

Hmoun kairo offline..so..an kapoios exei diabasei (kai exei dior8wsei kati sxetiko) sto Gnome tou...as me fwtisei ligaki giati me blepw na sbhnw teleiws ta X :)

m0bius