Infosystems report

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Oct 6 00:13:28 EEST 1999

On 05-Oct-99 Spiros Bolis wrote:

> Epomenws nayaghsan teleiwtika ta sxedia gia live video feed..

Ayto den exei kamia sxesi. O tux einai akoma diathesimos, kai mporw na stisw
ton server kai na pairnei feed apo ena real-audio encoder se peripou 1 wra (mazi
me ton encoder), kai mia akoma wra gia tin synennoisi an xreiastei me forthnet
gia na anoiksoun tyxon access lists stous routers).

An yparxei video camera na syndethei se kapoio mixanima ekei, to project einai
akoma live :-)

Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr