Mipws ksexasame kati-tis ?

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Oct 5 10:51:10 EEST 1999

"I.Ioannou" wrote:

> ...opws gia paradeigma pws tha sinenoeithoume, wste na mirastoun kartellakia
> ektheti sta anamenomena melh ? Den nomizw na xreiastei na plirwnoume ?? :-))
>
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

Epikoinonhsa me Helexpo prin apo ligo. Apla tha moirazontai sthn eisodo, sth
grammateia. Mallon omos prepei na exoume enhmerosei apo prin poioi tha einai sto
periptero. Ektos apo emas toys (mexri tora) treis, as ginei siga siga kapoios
katalogos me osous skopevoun na kanoun vardies sto periptero oste otan pame na
enhmerosoume th grammateia.

Oso gia to yliko pou tha mpei sthn ekthesh, den yparxei provlhma me aytous px
pou tha feroun to laptop toys thn Paraskeyh. Ta de entypa einai telika 10000 kai
tha erthoun me fortotikh kat eytheian sthn ekthesh Pempth proi. Elpizo oti tha
paro mazi mou toylaxiston ta banners gia na ta sthsoume apo Tetarth vrady. Tha
exo mazi mou ena 8ari hub (exei kai BNC gia toys paliomodites) kai merika patch
cables gia na sthsoume to diktyaki.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=