InfoSystem '99

Yiannis Belias orion at hellug.gr
Mon Oct 4 15:10:57 EEST 1999

Vasilis Vasaitis wrote:

>   Μόλις γράφτηκα στην λίστα hellug ειδικά για την InfoSystem. Στέλνω αυτό το
> μήνυμα για να πω ότι θέλω να βοηθήσω όπως μπορώ, τόσο στην οργάνωση όσο και
> στην παρουσία. Εκτός του οτιδήποτε έχετε υπόψιν σας, μπορώ άνετα να
> εγκαταστήσω το Debian σε κανένα μηχάνημα, κι αν υπάρχει ανάγκη από CD της εν
> λόγω διανομής, θα δω τι μπορεί να γίνει.

  Απ' ότι κατάλαβα 2-3 μηχανηματα θα σταλούν έτοιμα, και τα υπόλοιπα θα τα
στήσουν
οι Σολδατος,Ρικούδης και Βρυώνης την Τετάρτη απόγευμα στην έκθεση.
Ο Σολδάτος θα φέρει και έντυπο υλικό και banners. Εσύ θα ανέβεις; Αν ναι ποιά
μερα;
Τα τελευταία μας CD θα τα γράψω σήμερα & αύριο. Μπορει όμως να γραφουμε και στην
εκθεση...

>   Αν μπορεί κάποιος ας κάνει μια μίνι ενημέρωση του τι έχει κανονιστεί μέχρι
> τώρα, για να μην ψάχνω τα archives.

  Σχεδον ό,τι είπαμε είναι στα archives της τελευταίας βδομάδας,
threads:"A9hnaioi & Infosystem","Infosystems : Na organothoume re paidia" ,
κυρίως.
Φιλικά,
Γιάννης

--