[Fwd: Infosystem]

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Thu Sep 30 00:37:43 EEST 1999

Ioannis Ioannou wrote:

> I know, alla den mporoume na poume oxi se prosfora, mporoume ? Ase pou
> skeftomai oti osa kai na exoume den tha ftasoun - thimisou ti egine ton
> Dekembri sthn Stournari : "dwse kai se mena mparmpa, tsampa na einai kai
> oti as einai" :-). Mesa se 30' fygan ola.
>
> Ti lete oi ypoloipoi ?
>
> --
> I.Ioannou <roryt at hol.gr>

Egw pantos 8a sas protina na afisete kai merika gia na kapsete ekinh thn
wra mprosta ston kosmo etsi gia epidijh.......
Idika an kanete kai kati allo taytoxrona ston idio ypologisth dixos na
katastrafei to CD logo buffer underun (opos grafete telos panton) 8a einai
arketa kalh parousiash twn dinatotitwn tou litourgikou......

Sidhropoylos A8anasios

msx

Logo tou oti doulebw 8a er8w na sas dw mono stis 9 kai 10 tou mhna.... 8a
exw mazi mou kai mia kopela pou apofasise na mpei ston xoro tou linux kai
8elw na thn entiposiasete 8-)