A9hnaioi & Infosystem

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Sep 27 22:34:03 EEST 1999

Hello Hellug!

  On 27 Sep 99, Hellug wrote to Christos Ricudis with subject "Re: A9hnaioi &
Infosystem":

 >> Egw sas eipa - mporw na balw ena mhxanhma (peirazei na trexei
 >> BSDI? :>)

 H> BSDI? Xaras sto pragma!
 H> To doulevw kathe mera sthn douleia mou kai mou ta'xoun prhksei
 H> ta bug twn efarmogwn tou.

H8ela aplws na kanw ena evaluation toy kata poson aksizei gia custom efarmoges
se sxesh me to FreeBSD ("ka8olou").

 H> Ean pas gia commercial, dwse kati parapanw kai pare VAX/VMS :>>>

Ax poly 8a h8ela ena, ksereis kanenan poy na poylaei ena tetoio zwaki? Eixame
ena sth douleia alla den katafera na toys to parw :(. Ti mpiskotaki to taiza,
ti loukanikaki toy etaza, den me akoloy8oyse me tipota :((((.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data