A9hnaioi & Infosystem

I.Ioannou roryt at hol.gr
Mon Sep 27 22:50:48 EEST 1999

On 27-Sep-99 Christos Ricudis wrote:
> Egw sas eipa - mporw na balw ena mhxanhma (peirazei na trexei BSDI? :>)

Egw (to pithanotero) den tha mporesw prin apo Paraskeyi. Alla na protinw kati :

an yparxei kapoio mixanima (na gnorizw to config toy mono) stinw enan spare
disk kai ton dinw se opoion erthei Tetarti/h ton fernw egw.

Lew gia kati san RH6, me tipota KDE, StarOffice, VMware me oti thelete (egw
exw Win98, alla stinw kai NT), kana mame, kana fantazy game, kai an mporoume
mesa ston xwro tis ekthesis na broume kai kalwdio keraias pernw mazi mou kai thn
karta TV (me to aparaitito software stimeno).

Yparxei tipota diathesimo, h tha koubalaw kai to mixanima  ? (egw exw tetoio
config se PII 333 Celeron, 64Mb)

I.Ioannou <roryt at hol.gr>