A9hnaioi & Infosystem

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Sep 27 19:59:28 EEST 1999

Hello Hellug!

  On 27 Sep 99, Hellug wrote to (Panos Katsaloulis with subject "Re: A9hnaioi &
Infosystem":

 H> Ama mazeytoume, kai egw mesa.(Sxedon sigoura..)
 H> Epishs, to 8ema einai POTE kai me TI e30plismo 8a pame.
 H> Ta paidia tou Thellug 8a voh8hsoun ka8olou?
 H> Apo oti katalava ta PCia 8a sth8oun Tetarth apogeyma.
 H> 8a ta sthsei monos tou o Soldatos?
 H> Mporoume na anevoume 5-10 atoma Tetarth, h analamvanei
 H> kai o Thellug sto sthshmo kai anevainoume Pempth h Paraskeyh?
 H> Isws einai kalytera na ta kanonisoume apo konta??

Egw sas eipa - mporw na balw ena mhxanhma (peirazei na trexei BSDI? :>)
Kai fysika mporw na eimai ekei mera nyxta. To ypoloipo thelug (o xarhs ki o
8alhs dhladh :> den kserw ti kanoyn, 8a toys eidopoihsw.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data