This is not goodbye...

Fotis Georgatos gef at hellug.gr
Tue Sep 21 00:42:08 EEST 1999

DJ Art wrote:
> Ο Θ.Σολδάτος, όταν του είπα ότι υπάρχει περίπτωση να περάσω εκεί, μου
> λέει: "άλλος ένας για το Plug". Ανεξάρτητα με το αν προσφέρω βοήθεια
> στον Plug, ή όχι, δεν αναχωρώ από τον Hellug :-)) ότι και να γίνει.

Mhn to pairneis katakarda:
Egw eimai apo ta idrytika melh tou Plug, opws kai tou Hellug.
O Plug einai topikos, enw o Hellug panellhnios, den tithetai antagwnismos.

HINT: Kai kalon tha htan na doume siga siga kai allous topikous syllogous,
pou na analambanoun thn parousiash tou Linux se foithtes,
na moirazoun CD se panepisthmia 'h ektos, na enhmerwnoun ton kosmo klp.

> μακριά. Άλλωστε η Πάτρα απέχει 2.5 ώρες :-))

Ayto egw to brhka argotera meionekthma: den prolabaineis na koimitheis
ean taksideveis nyxta, antitheta me to Thessaloniki-Athina :)

--
"Optimists think this is the best world we could live in,
pessimists are afraid that optimists are right"

fotis