Request for immediate employment

Katsifos Nikolaos bakira at new-europe.gr
Mon Sep 20 12:54:43 EEST 1999

Xaireto apantes

Paidia gnorizo  oti to e-mail pou stelno einai asxeto me thn lista
alla krino oti an mporesei kapoios anQropos na brei ergasia apo auto Qa
einai Qetikotero apo to mikro spaming pou Qa dextite
Zito sygnomh  prokatavolika

p.s. An gnorizei kaneis mailing lists gia evresh ergasias sthn Ellada
Qa eimoun eygnomon na me enhmerosei me prosopiko e-mail

Eyxaristo gia thn ypomonh sas

AkolouQei to Request

Request for immediate employment

Systems Administrator for computer network at an English-speaking newspaper
with experience and knowledge in:
· Novel 3.12, Linux (Slackware distribution) and NT 4.0
· In-depth skills in data bases and Internet services (WWW, e-mail etc…)
English speaking skills are a necessity

Work location: Palaia Penteli

Send your Curriculum Vitae to the following e-mail address:
nkatsif at new-europe.gr

or send it via fax no. 8035111
to the attention of Nikos Katsifos

For more information, please call 8035002 (ask for N. Katsifos)