peri infosystem

Evripidis Papakostas epapakostas at ametro.gr
Wed Sep 8 18:51:16 EEST 1999

geia xara,
eixate pro kairou prosferthei na voithisete genikos peri tis organosis
tou peripterou stin Infosystem, filoksenias, epandrosis, fagita(!?),
pota sto periptero, diakosmisi i oti allo.

mia pou o kairos plisiazei peite mas ti boreite na prosferete sta
parakato oste na ipologizoume ta resources mas:

-voitheia sto idio to periptero, egkatastasi, epandrosi, eidika 7 kai 8
Okt pou ligoi apo mas tha boroun na anevoun.

-dinatotita gia kapoio diko sas mixanima, an xreiastei kai den boresoume
na kouvalisoume apo athina.

-diakosmisi. tha exoume vevaia kapoia pragmata (exoume sponsora pou
kanei meros akrivos aftis tis douleias) alla kathe voitheia efprosdekti

-Linux CDs (an exete spare, axrista, palia, boreite na kopsete) gia na
exoume gia moirasma.

-yliko genikos

-emfaniseis entyposiakes (blouzakia THELUG, Linux) klp

-STEGH. pithanon polloi apo mas na xreiastoun xoro gia mia dianikterefsi
(an diatitheste peite mas diefthinseis kai posous antexete).

-na enimerosete to ekei Linux koino gia to happening, pithanon na valete
kai mia anakoinosi se servers pou exete prosvasi. mia dikia mas an
thelete na min grafete nea pragmata einai sto www.eeea.gr kai fantazomai
kai poli sintoma kai sto hellug, magaz, linux.gr klp.

-theseis sta perivoita tavernakia sas....

kai oti allo skefteite peite mas.