Katastrofi ton MS CD's

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Sep 8 11:12:35 EEST 1999

evris wrote:

> ... e nai re paidia. kai ego tote simfono. oute afises, oute
<snip apogohteymeno kai kataptohmeno mail>
> ...pao tora na paikso ligo xrimatistirio...

Entaksei re Evri, ki esy ypervalleis tora. Den eipame na ferthoume sa
salesdroids. Na apofygoume kapoia pragmata pou mporei na parekshghthoun kai apo
anthropous ektos toy xorou theloume. Den tha hthela na kapsoume MS CDs kai meta
na akouso kosmo na milaei gia "tous fasistes toy Linux" (oops... sorry gia thn
eyflekth leksh) - pragma pithano, giati oso kales kai na einai oi protheseis
mas, o allos den mporei na kserei. Den me noiazei na mas poun ekkentrikous,
trellous, frikia, anarxikous, kommounistes pou theloun na katastrepsoun tis
timhmenes USA (ayto exei eipothei, den einai plaka). Alla yparxoun kapoia
pragmata pou den aresoun se kanenan. Den eipame na ginoume politically correct,
apla na apofygoume ta poly akraia pragmata. Sto kato kato, kai oi MS junkies
arrostoi anthropoi einai, pou xreiazontai thn vohtheia mas. :-)

T.

PS: Olo kai ekpolitizomaste... Tora exoume kai seismares, opos L.A., USA....

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=