Έντυπο υλικό για την έκθεση.

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Sat Sep 4 12:35:47 EEST 1999

Το έντυπο υλικό που θα προσφέρει ο ένας χορηγός είναι όπως σας είπα ένα
φυλλάδιο και κάποιες αφίσσες. Οπότε πρέπει να αρχισουμε να σκεφτόμαστε και τι
θα περιέχει. Ψάχνουμε για κείμενα, όπως πχ "Τι είναι το Linux", έξυπνα moto για
το Linux και γραφικά (πιγκουϊνους κλπ), σε οσο το δυνατόν πιο εκτυπώσιμη μορφή
(υψηλή ανάλυση, postcript κλπ). Στο τέλος της επόμενης εβδομάδας καλό θα ήταν
να γίνει μια συνάντηση με κάποιον άνθρωπο της Modus Vivendi για να συζητήσουμε
την μορφή και το περιεχόμενο των εντύπων, ώστε να ξεκινήσει η παραγωγη τους από
τους γραφίστες. Ό,τι υλικό έχετε υπ' όψη σας, στείλτε το σε μένα (αν είναι
μεγάλο στείλτε μου link) για να το έχω συγκεντρωμένο.

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=