kernel configuration problem

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Fri Sep 3 19:30:26 EEST 1999

Antony Sakellariou wrote:

> Agaphtoi filoi,
>
>    Exw kanei upgrade apo red hat 5.1 (cdrom) se red hat 6.0 (hard
> drive). O default kernel vmlinuz-2.2.5-15 eide thn karta hxou (ES 1371)
> me xrhsh sndconfig. Omws den evlepe karta diktuou (3com 900).
>   Metaglwtizw kainourgio kernel, o opoios blepei kai ta dyo alla sto
> cdrom den akougetai audio cd. Epishs den akougetai pleon oute kanontas
> boot me ton default vmlinuz opws prohgoumena.
>   Ti mporei na ftaiei?
>
> Me timh
> Antwnhs Sakellariou
Einai ena gnwsto mikro provlimataki:
Den kserw an ftaiei h karta (3c9xx) h tipote allo ala
se ola ta dika mou installations exw auto to module
compiled mesa ston kernel. Nomizw oti kati ftaiei "during
load(ing)" tou module. Kapou epiase to mati mou ena
reference, ala ......

Mpamphs.

PS.
  grapsou sto linux-greek-users at hellug.gr gia ola
auta ta themata!
:-)

--
  Haralabos Bob Tikos -Systems Programmer/Admin.
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania