more Infosystema

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Sep 3 18:52:20 EEST 1999

Evripidis Papakostas wrote:

> an sou thimizei to fasistiko pou kaigan ta vivlia

 Αυτό μου θύμισε, ναι.  Δεν θα ήταν ωραίο να
 δώσουμε λάθος εντύπωση ή λαβή για σχόλια...

> (theoreis ta ms cds diladi ypothiki tis anthropotitas
> kai/i monadika)

 Είναι απλά το κακό προϊόν μιας εταιρείας που πουλά
 "φύκια για μεταξωτές κορδέλες", στηριζόμενη σχεδόν
 αποκλειστικά στο marketing και στον εκφοβισμό. Αυτή
 η πρακτική είναι απολύτως κατακριτέα, αλλά μάλλον
 το αυτό ισχύει και για την δημόσια "πανηγυρική"
 καταστροφή δίσκων που περιέχουν λογισμικό της. Αν
 βρεις κάποια προτότυπη ιδέα/μέθοδο ανακύκλωσης των
 δίσκων, κατάλληλη για δημόσια θέαση/ψυχαγωγία, εγώ
 πρώτος θα χειροκροτήσω :)

 Δημήτρης