Infosystem

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Sep 3 18:34:58 EEST 1999

Λοιπόν,

1. Εγώ κατά 99% θα είμαι στην έκθεση όλες τις ημέρες. Λογικά θα πρέπει να ανέβω
μια μέρα πριν ανοίξει η έκθεση.

2. Δεν έχω ακόμα στείλει νέα για τους σπόνσορες γιατί υπάρχει πιθανότητα να
υπάρξει τελικά ένας ακόμα (μεγάλος) σπόνσορας. Ελπίζω μέσα στην επόμενη εβδομάδα
να ξεκαθαρίσω το θέμα.

3. Φυλλάδια, αφίσσες: Αυτή ακριβώς είναι η συνεισφορά του σπόνσορα που λέγεται
Modus Vivendi (διαφημιστική). Θα τυπωθεί ένα φυλλάδιο σε μερικές χιλιάδες
αντίτυπα, καθώς και 4-5 μεγάλες πρωτότυπες αφίσσες. Ο σπόνσορας κερδίζει από
αυτό την προβολή της δουλειάς του σαν διαφημιστική εταιρεία, διαφημίζοντας το
Linux. Ήδη εξασκώ πιέσεις (χαρ χαρ) για να αρχίσει η παραγωγή (σχεδίαση κλπ) του
έντυπου υλικού. Υπάρχει πιθανότητα να συνεισφέρει και κάποια χρήματα (για
περίπτερο). Μόλις έχω νεώτερα θα στείλω λεπτομέρειες.

4. Το να μας δώσουν μηχανήματα διάφοροι μεγάλοι σπόνσορες χλωμό το βλέπω. Ίσως
αν ήμασταν σε άλλη χώρα... Αυτό το λέω γιατί υπάρχει γνωστή πολυεθνική (ονόHματα
δε λέPμε) οποία, ενώ επισήμως υποστηρίζει το Linux, στην Ελλάδα δεν προτείνουν
ούτε υποστηρίζουν (ουσιαστικά) Linux, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες Linuxάδων
που δουλεύουν εκεί.
Αυτό που πρέπει να κάνουμε, είναι να συννενοηθούμε με τους Θεσσαλονικείς, ώστε
να μην κουβαλάμε ολόκληρα PC από Αθήνα. Όποιος βέβαια θέλει, φέρνει το Laptop
του.

5. Στο περίπτερο θα υπάρχει μια θέση ethernet. Το IP δεν ξέρω άν θα είναι
πραγματικό ή όχι, νομίζω ότι θα είναι πραγματικό, οπότε θα μπορούσαμε να
στήσουμε έναν web server εκεί. Τον βάζουμε να κάνει και masquerading και μ' ένα
hub βάζουμε ό,τι άλλο θέλουμε. Σημειώστε ότι το περίπτερο είναι 4Χ4 μ2, οπότε
δεν χωράει και πολλά. Hub μπορώ να βρώ τουλάχιστον ένα 10άρι 8 θέσεων, μπορεί
και 100άρι.

6. Πρέπει να ανακοινώσουμε το γεγονός σε LWN, /. κλπ. Ο Γ. Παπαϊωάννου είχε πει
ότι θα το έκανε κάποια στιγμή.  Ισχύει, ή να το αναλάβω κάποιος άλλος; :-)

Θ.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=