Reboot ston Tux

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Wed Sep 1 11:38:27 EEST 1999

On Thu, Aug 31, 2000 at 03:32:55PM +0300, Kabrianis Michalis wrote:

> [...]

Αυτό είναι που λέμε ολυμπιακής κλάσης uptime!  4 χρόνια :P

| Ναι σου διαφεύγει. Όταν μιλάς για servers και όχι workstations, δεν ψάχνεις
| λόγο για να *μην* κάνεις αναβάθμιση. Ψάχνεις λόγο για να *κάνεις* αναβάθμιση.

Αυτό ξέρουμε, αυτό εμπιστευόμαστε... που στη συγκεκριμένη περίπτωση έχει
πραγματικά νόημα.  Γιατί τι κάνεις αν, για παράδειγμα, στο 2.2 ανακαλύψεις
ότι εκείνο το μικρουλίνικο hack που είχες γράψει για να ταξινομείς τα mail
μιας λίστας, δεν δουλεύει πια γιατί είχες κάποτε την συνήθεια να
χρησιμοποιείς κάποια system calls απευθείας (μετά ανακάλυψες την C);

Γι' αυτόν και για πολλούς άλλους λόγους στη συγκεκριμένη περίπτωση, ο
Μιχάλης έχει πολύ δίκιο.