Infosystem

DJ Art djart at hellug.gr
Fri Jul 16 16:53:49 EEST 1999

Θα έρθω και εγώ. (μόνο πείτε μου λίγο που είναι το μέρος γιατί έχω
ξεχάσει π.χ. πείτε μου ... μόλις βγείς από το σταθμό του τρένου
πήγαινε....)

Επίσης, μένω (LVP) Π.Ηράκλειο. Αν μένει κάποιος κοντά μου και θα πάει με
τρένο (από σταθμό τρένου Ηρακλείου ή Αμαρουσίου ας μου πεί για να
συναντηθούμε)

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal HomePage:                                      |
| http://www.geocities.com/TimesSquare/Castle/6652        |
| Unofficial Antiloop Page:                               |
| /TimesSquare/Castle/6652/antiloop/antiloop.html         |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |