Paraggelia CDiwn

Nikos Mavroyanopoulos ma06205 at cc.uoi.gr
Fri Jul 16 14:01:45 EEST 1999

Spiros Bolis wrote:
> Paides xairetw,
geia sou spiro

> molis phra ena mail sto webmaster at hellug.gr poy zhtage na toy broyme
> Cdia toy Debian.
> Esteila hdh mail ston postmaster kai toy zhthsa na eleg3ei an pairnw ki egw
> to mail toy debian at hellug.gr kathws kai na ftia3ei isws allo ena genikotero
> gia paraggelies CDiwn (oxi mono Debian).
To eida simera. H paragogi ton cds exei stamatisei stin arxi tou
kalokairiou. O xristos
(athanasopoulos) egrapse tis teleutaies parageleies kai kleisame (to
magazi:). Twra se olous
osous zitane to debian 2.1 tous parapempo sto step.gr, kai tous lew oti
tha epistrepsoume me
to debian 2.2 (kapou oktobri-noembri... elpizo na prolavoume to
infosystem). Par'ola auta
den xerw an tha synexisoume me ton idio tropo tis antigrafes.

> Epeidh leipei o Ale3andros o Dellhgiannhs poy ekane th doyleia mexri twra
> mallon tha prepei na analabei allos.
> Eixa steilei mail sth sth Boyla th Sanida e3hgwntas ths oti egw den borw
> logw xronoy na antigrafw mazika CDia kai proteina na pw se ena gnwsto moy
> poy borei na grafei aytos kai na bgazei katitis kata to protypo Step-Debian.
  Mia idea einai na synexisoume me auto to protypo. Htan adiko (gia ta
paidia pou
egrapsan tosa cd) auto to systima. Etsi aplws vriskoume poioi grafoun cd
kai tha tous
anaferoume stis selides mas, kathos kai tin timi pou ta dinoun.
(Tora o giannis leipei diakopes kai tha argisoun na ananeothoun).
Den tha yparxei plafon stis times, kai o kathenas tha mporei na
kathorisei poio
thelei na einai to kerdos tou.
Episis gia ta xrimmata pou tha pairnei o syllogos, mou fainetai
pia poly xontro na synexisoume etsi afou oute tin mitra den tha
dinoume...
mia kali idea einai na dinoume typomena ta exofylla ton cds me to sima
tou syllogou
gia na dikaiologisoume tin kavantza.
An synexisoume etsi to debian at hellug.gr tha katargithei.
  H deuteri idea einai na synexisoume etsi opos eimastan kai tora opote
tha anazitisoume eggrafeis pou na theloun na boithisoun (dorean
panta)...
Pantws akomi kai etsi to kostos einai arketa megalo... An ypirxe kapoios
pou na
ta parigage mazika tote tha epefte arketa kati pou einai kai o stoxos
mas (sto exoteriko
stoixizei gyro sta 5$)

> An prose3ate hdh kapoios zhthse sth linux-greek-users to Mandrake 6 (to
> opoio to katebasa se ISO kai to edwsa se ena gnwsto poy moy to zhthse, for
> free bebaia). Egw exw to diathesimo bandwith gia na katebazw ISO images kai
> na grafw ena antigrafo. Meta ftiaxnw 2-3 master copies kai proxwrame.
Poly oraia.. tha se xreiastoume gia to debian 2.2!

Nikos