Infosystem

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Jul 14 10:29:20 EEST 1999

Kaminakis Nikos wrote:

> re seis ....
> mias kai ginetai h fash sthn 0essalonikh isws 0a htan kalo na ypar3ei
> topiko support, alla kai psilo sponsoring...

To topiko support epivaletai ... :-)

> ti proteinw ??? ena epishmo gramma apo to DouSou ston idiokthth tou
> suse.gr. apo oti 3erw to www.suse.gr filo3enhte apo thn magnet.gr oi

Eixa erthei se epafh me thn suse.gr kai htan arxika thetikos, alla meta gia
logous asxetous den ksanaepikoinonhsame. To suse.gr ap' oti ksero ego
filokseneitai sto periptero pou den dexthkame na filoksenhthoume emeis (kai den
einai ths magnet).

> opoioi xrhsimopoioun kai linux kai SGI's (nomizw oti exoun thn
> antiproswpeia tous sthn B. Ellada) gia sponsoring kai support.
> ektos  apo auto 0a ypar3ei kai h dynatota moirasmatos cd's opws sto
> happening sthn stournara. poly mou arese to CDaki me to suse to 5.3.
> periektikotato...

An telika paiksei o 3os sponsoras, nomizo oti tha exoume polla CD's gia
moirasma...:-)

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=