Infosystem

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Wed Jul 14 10:18:58 EEST 1999

evris wrote:
<snip>
> an kapoios pantos os etaireia (p.x. o giorgos o papamichelakis pou ksero
> pos exei prosferthei kai gia katitis parapano i o step.gr) theloun kai
> gia dikous tous logous na einai ekei me ta blouzakia tous, ta pcakia
> tous klp kathe alli voitheia efprosdekti.

H step.gr einai hdh enas apo tous dyo sponsores, opos eipa noritera.

> an malista katevainei kai o enas apo tous dio sponsores mas (i modus)
> kai borei na analavei free tipota ektipotika .... teleia.

Aytos einai o deyteros sponsoras. Exei analavei ton sxediasmo ton entypon
(afises kai ena entypo se merikes xiliades antitypa), kai kalyptei kai ena
shmantiko poso apo ta ypoloipa eksoda (peripou 600-700 xoris na mporo na
desmeyto). Tora pou ta ypoloipa eksoda den perilamvanoun to periptero, nomizo
oti to poso tha kalypsei ena shmantiko meros ton eksodon ths ektyposhs.
<snip>

> se ligo kairo isos exoume neotera kai apo ton ipopsifio sponsora mas no2

No3, exoume hdh 2.

> pou kala tha kanei (ston eafto tou) na mas voithisei. Se ligo kairo oloi
> tou oi sinergates kai ipalliloi tha einai meli hellug opos paei... :-)
>
> LOIPON:
> thodori, kleise anepifilakta periptero, mathe leptomereies gia ti allo
> dinoume/pernoume stin ekthesi kai pes gia na ksekinisoume tis
> katatheseis kai etoimasies. o trapezikos logariasmos einai o gnostos,

Ok, tha arxiso epafes shmera.

> kai perimenei (deite ton sto
> http://www.hellug.gr/gr/hellug/subscription.html) .
> (mono na min tin patisoume mia pou eimaste ektos prothesmion...alla tha
> vreis akri etsi thodori? min mas kopei o enthousiasmos toso agarba)

Ola deixnoun oti den tha yparksei provlhma...:-)

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr =_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=