Infosystem

Panayotis Vryonis vrypan at hellug.gr
Wed Jul 14 04:03:50 EEST 1999

Spiros Bolis wrote:

> An kai de moy polyaresei ayto o xamos apo e-mails sth lista de tha ithela
> na mhn prototyphsw ki egw..
> Ypologiste alles 10.000 apo emena.
> Epishs.....
> Mhpws tha prepei na doyme kai tis bardies sthn ekthesh, to entypo yliko,
> tipota CDia, kana ypologisth, syntonismo me THELUG gia na mhn to kanoyme
> opws thn allh fora (poy den egine tipote bebaia)
>
> Telos, epifylasomai na rwthsw sto panepisthmio bas kai exoyme support
> (3erw oti persi bike ena poylman, ISWS boithisei sto koybalhma ISWS boroyme
> na pame kapoioi apo mas ktl...)

Psyxraimia! H ek8esh einai kapou ton Oktwbrh an den kanw la8os.
Mhn arxisoume na stelnoume ekatontades mails (egw mporw/
egw den mporw/ na orisoume ypeu8uno / na orisoume geniko
ypey8yno k.l.) apo twra. H peira deixnei oti otan syzhtame
kati gia poly, malon kako toy kanoyme. As er8ei o Septembrhs,
kai tote o ka8enas na pei "egw analambanw to tade", xwris
polla "na doume an mporoume isws na broume kapoioys..." .

Filika,

Panayotis.

Panayotis Vryonis
e-mail: vrypan at hellug.gr