kernel

Panagiotis Tsakiris mazestix at ath.forthnet.gr
Fri Jun 25 22:17:59 EEST 1999

vagos wrote:

> Ρε συ Τσακίρη. το τσάκισες το παιδί... χεχε :)))
> vagos... (όχι, εγώ είμαι άλλος Βαγγέλης...)

Ή γράφουμε για να λύσουμε κάτι ή όχι :-) Στο κάτω κάτω δεν άφησε περιθώρια για
να είναι η απάντηση πιο ακριβής. Αν απαντήσει στις ερωτήσεις και έχει ακόμα
πρόβλημα (αν και νομίζω ότι τη πάτησε με την αποσυμπίεση του πυρήνα πάνω στον
παλιό) θα του το λύσουμε αμέσως. Έχω κάνει περίπου 30 νέους πυρήνες και έχω
φάει τα κείμενα του πυρήνα (τα txt) με το κουτάλι :-> Αυτή τι στιγμή που γράφω
αυτά (15:14) κάνω το τέταρτο :-< compilation στο 2.3.8 γιατί μου φαίνεται ότι
έχει πρόβλημα όταν ορίζει τα modules για τα  άλλα filesystems. Με το 2.3.7 δεν
υπάρχει πρόβλημα και χρησιμοποιούν τις ίδιες επιλογές.  Άντε βγάλε άκρη :-))).
Κλείνοντας παρατήρησα κάτι. Παει ένα χρόνο πίσω το ρολόι του υπολογιστή σου.
Γιατί το έχεις έτσι. Μπας και φοβάσαι το millenium bug :-) Με το Linux δεν
υπάρχει πρόβλημα.

Παναγιώτης