kernel

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Thu Jun 24 12:27:15 EEST 1999

In article <001101bebe2e$a9174480$3fc278d4 at congo>,
	zyklon at x-treme.gr (=?iso-8859-7?B?wuHj493r5/I=?=) writes:
> το πρόβλημα μου ειναί recompile kernel του λινουξ.
> πρωτα οταν εκανα make menuconfig
> μου έλεγε να κανώ make dep kai make clean δεν γινοταν τιποτα
> κοιταξα στο βιβλίο λεει οτι πρεπει να κανω και make zImage
> οταν το έκανα αυτο μοy εβγαζε κατι error messages οτι η μνημη του συστηματος
> ειναι μεγαλη!!!
> μέτα δοκιμασα το ιδιο χωρις το make clean
> δηλαδή :make menuconfig   kai make zImage τελείωσε χωρις λάθος
> αλλα βρισκει την καρτα ηχου!!! (sound blaster 16 PnP value)γνησια.εχωντας
> βαλει στον κερνελ και ηχο και ppp και χρησιμοποιωντας pnpdump > isapnp.conf
> [...]

Κατ'αρχήν το make clean ΕΙΝΑΙ απαραίτητο.
Αυτό που θα'πρεπες να κάνεις ήταν αντί για make zImage να κάνεις make bzImage.
Δεν διάβασες τις οδηγίες που το λέγαν καθαρά;
Δεν μας είπες αν τον ήχο τον έβαλες ως module (έτσι πρέπει).

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop: