kernel

Βαγγέλης zyklon at x-treme.gr
Thu Jun 24 13:45:21 EEST 1999

το πρόβλημα μου ειναί recompile kernel του λινουξ.
πρωτα οταν εκανα make menuconfig
μου έλεγε να κανώ make dep kai make clean δεν γινοταν τιποτα
κοιταξα στο βιβλίο λεει οτι πρεπει να κανω και make zImage
οταν το έκανα αυτο μοy εβγαζε κατι error messages οτι η μνημη του συστηματος
ειναι μεγαλη!!!
μέτα δοκιμασα το ιδιο χωρις το make clean
δηλαδή :make menuconfig   kai make zImage τελείωσε χωρις λάθος
αλλα βρισκει την καρτα ηχου!!! (sound blaster 16 PnP value)γνησια.εχωντας
βαλει στον κερνελ και ηχο και ppp και χρησιμοποιωντας pnpdump > isapnp.conf
μου λεει οτι δεν εχει βρει την καρτα ηχου και οτι δεν υπαρχει το path
/proc/bus/pci/devices
συγνωμη αν σας κουρασα.. αλλα εχω κουραστει και εγω...